Vítejte na webu podpory společnosti Prescom


Za účelem zefektivnění žádosti o podporu a lepších služeb pro Vás, využíváme tiketovací systém. Každé žádosti o podporu je přiděleno jedinečné číslo tiketu, které můžete použít ke sledování řešení i on-line reakci. Pro vaši informaci zajišťujeme kompletní archivy a historii všech Vašich žádosti o podporu. Platná e-mailová adresa je nutná k odeslání tiketu.

In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and history of all your support requests. A valid email address is required to submit a ticket.

Vytvořit nový požadavek


Uveďte co nejvíce podrobností, abychom vám mohli pomoci co nejlépe. Chcete-li aktualizovat dříve odeslané požadavky, přihlaste se.

Zkontrolovat stav požadavku


Poskytujeme archív a historii všech vašich současných i minulých požadavků, společně se všemi odpověďmi.

Prosím čekejte!

Prosím čekejte... bude to trvat vteřinu!